VAKIFBANK MÜŞTERİ HİZMETLERİ


Vakıfbank tarafından kullanıma sunulan hizmetler sayesinde kişilerin ihtiyaçlarını giderebilmesi oldukça kolaydır. Vakıfbank sunulan hizmetlerin de yaşanılan sorunlar için VakıfBank müşteri hizmetleri adıyla özel bir bir departman oluştururken telefon üzerinden yapılacak görüşmeler ile birlikte kişileri müşteri hizmetlerinden destek alabilmesi sağlanmaktadır.

Vakıfbank Müşteri Hizmetleri Ücretli Mi?

VakıfBank müşteri hizmetleri ile yapılacak görüşmelerde kişilerin kendi tarifesi üzerinden ücretlendirme de yapılabilmektedir. Bu bakımdan Vakıfbank müşteri hizmetlerine ulaşmak isteyenlere bu detaya dikkat etmesi gerekmektedir.

VakıfBank müşteri hizmetlerinden yararlanmak isteyen kişilere bankanın müşterisi olması gibi bir zorunluluğu bulunmamaktadır. Bu bakımdan ister müşteri olsun ister müşteri olmasın tüm vatandaşların VakıfBank müşteri hizmetleri üzerinden görüşme yapabilmesi ve yaşadığı sorun için destek sağlayabilmesi mümkündür. Yapılacak görüşmelerde ilk olarak telesekreter yardımı ile kişilerin yaşadığı sorunlara dair tuşlama yapması istenmektedir. Sesli yanıt sistemi üzerinden destek sağlanabilmesi halinde kişilerin müşteri temsilcisi ile görüşmesine gerek kalmadan sorununun çözülmesi mümkün duruma getirilmektedir.

Fakat böyle bir seçenek bulunmadığı durumlarda kişiler sistem tarafından müşteri temsilcisine bağlanmakta ve yapılacak görüşmeler ile birlikte sorunun giderilmesi amaçlanmaktadır. VakıfBank müşteri hizmetlerinde çalışan personeller bankaların sunduğu tüm hizmetler ile ilgili detaylı bilgi sahibi olup kişilerin bilgilerine erişime imkanınız da sahiptir. Bu bakımdan yaşanan sorunların incelenmesi sistem üzerinden analiz edilmesi, ne tür bir sorunun yaşandığını tespit edilmesi ve ardından yaşanılan bu soruna sahip çözümlerin geliştirilmesi personeller tarafından yapılmaktadır.

Kişilerin yapacağı işlemlerde sorunların çözümlenmesi gibi bir durum söz konusu değilken kişilerin herhangi bir mağduriyet yaşamaması adına işlemler son derece hızlı bir şekilde yapılmaktadır. Bu bakımdan sizler de konuyla ilgili işlemlerinizi yaparken belirtilen bilgileri göz önünde bulundurabilir ve herhangi bir sorun yaşamadan kolay bir şekilde işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Vakıfbank Müşteri Hizmetleri Bilgileri

Adres: Sultan Selim Mah. Eski Büyükdere Cad. No: 59 34415 Kağıthane / İstanbul
Swift Kodu(BIC): TVBATR2A
Telefon: +90 212 398 15 15 – +90 212 398 10 00
Faks: +90 212 398 11 55
MERSİS Numarası: 0922003497000017
Bankamız KEP adresi: vakifbank@hs01.kep.tr
Çağrı Merkezi: 0850 222 0724


Leave a Reply

Your email address will not be published.


*