Türkiye’de hizmet veren bankalardan HSBC telefon bankacılığı da kişilerin kolay bir şekilde işlem yapabilmesini sağlamaktadır. Telefon ile 7 gün 24 saat içerisinde istenilen zamanda bankacılık işlemlerinin yapılabilmesi, bilgilerin kontrol edilebilmesi hesapların son hareketlerinin takip edilmesi mümkündür.
Bu bakımdan HSBC müşterisi olan kişilerin hizmetleri ile ilgili tüm detaylara HSBC telefon bankacılığı üzerine ulaşabilmesi yeterli olacaktır. Aynı zamanda müşteri olmayan kişilerde hizmetler ile ilgili detaylı bilgi almak için yine telefon bankacılığı üzerinden iletişim kurma hakkına sahiptir. HSBC telefon bankacılığı görüşme imkanından yararlanan kişilerin herhangi bir ücret ödemesine gerek yoktur. Ücretsiz bir şekilde sağlanan bu hizmetler ile birlikte kolay bir şekilde ihtiyaçları karşılanacak ve bilgi alınabilecektir. Telefon bankacılığı ile en çok yapılan işlemlerin başında kayıp çalıntı kart bildirimi gelmesidir. Eğer sizler de kartınızı kaybettiyseniz ya da çalıntı gibi durumlar yaşandıysa mutlaka telefon bankacılığı üzerinden iletişim kurmalı ve kartlarınızı kullanıma kapatmanız gerekir.
HSBC Hizmetleri
Bu tip işlemlerde büyük bir yarar sağlayan telefon bankacılığından yararlanmanız sizin için büyük bir avantaj sağlayacaktır. Telefon bankacılığı üzerinden yapacağınız görüşmeler kayıt altına alınmakta ve gerekli görüldüğü takdirde bu kayıtlara erişim sağlanarak sorunlar çözümlenmektedir. Telefon ile yapılacak görüşmelerde kişilerin bazı noktalara dikkat etmesi gerekecektir. Kişiler ilk olarak sesli yanıt sisteminde bağlanacak ve yapılacak işleme göre tuşlamalar ile ilgili birime bağlanacaktır. Bu bakımdan yapacağınız işlemlerde öncelikli olarak ilgili birime aktarımı doğru bir şekilde sağlamanız gerekecektir. Böylece sorun yaşanmadan hizmetlerden yararlanabilmeniz mümkün olacaktır.
Yurt içi telefon numarası: 0850 211 0 111
Yurt dışı telefon numarası: +90 850 211 0 111
Leave a Reply