ANADOLU BANK MÜŞTERİ HİZMETLERİ


Türkiye’de hizmet veren Anadolubank müşterilerin yaşadığı sorunlar da destek alabilmesi adına müşteri hizmetleri departmanını kullanıma sunmuştur. Müşteri hizmetleri üzerinden yapılacak görüşmelerde kişilerin yaşadığı sorunlara yönelik pek çok hizmet kullanıma sunulacağından dolayı kolay bir şekilde ihtiyaçların giderilmesi ve bu doğrultuda bilgi alabilmesi mümkündür.

Herhangi bir sorun yaşanmaması adına kişilerin gerçek bilgileri ile sistemden yararlanması gerekmektedir. Anadolu Bank müşteri hizmetleri aracılığıyla yapılacak görüşmelerde kişilerin görüşmeleri kayıt altına alınmaktadır. Güvenliğin sağlanması adına kayıt altına alınan görüşmeler kişiler adına güvenli bir ortam sunmaktadır.

Anadolubank müşteri hizmetleri üzerinden yapılacak görüşmelerde kişiler yeni hizmetler hakkında bilgi alabilir, aldığı hizmetler ile ilgili yaşadığı sorunlarda destek sağlayabilir ya da farklı konularda müşteri hizmetleri temsilcisi ile görüşme yapabilir. Sunulan hizmetler vatandaşların pek çok konuda ihtiyacının giderilmesine sağlayacaktır ve bu bakımdan kolay bir şekilde ihtiyaçların giderilebilmesi mümkündür. Bu hizmetlerden yararlanmak adına sizler de aşağıda yer alan iletişim bilgilerini kullanabilir ve Anadolubank müşteri hizmetleriyle görüşme yaparak ihtiyaçlarınızı giderebilirsiniz.

Kişilerin Anadolubank müşteri hizmetleri üzerinden yapacağı işlemlerde ücretlendirme ek olarak yapılmayacağı gibi tarife üzerinden ücretlendirme gerçekleştirilecektir. Bunun yanısıra kişilerin yapacağı görüşmelerde herhangi bir sınırlama bulunmadığından dolayı ihtiyaç haline sisteme giriş yapılabilir ve müşteri hizmetleriyle görüşme sağlanabilir.

Ticaret Sicil No: 368589

Şirket Ünvanı: Anadolubank Anonim Şirketi

Sorumlu Kişi: Anadolubank Üst Yönetimi

Merkezinin Bulunduğu Yer: Saray Mahallesi Toya Sokak No:3 34768 Ümraniye İstanbul

Çağrı Merkezi: 0 850 222 55 50

Tel: 0 (216) 687 70 00

Faks: 0 (216) 659 10 00


Leave a Reply

Your email address will not be published.


*